Update december 2020
Sinds 16 december 2020 zitten we met zijn allen in de tweede lockdown. Tijdens deze lockdown is er onderscheid gemaakt tussen gewone contactberoepen en medische contactberoepen. Gelukkig mogen wij open blijven en de zorg bieden die u van ons gewend bent. Uiteraard houden wij ons nog steeds aan de nodige voorzorgsmaatregelen. En omdat de gezondheid van u en onze medewerkers voorop staat willen wij u vragen om deze maatregelen goed door te nemen en vooral op te volgen wanneer u bij ons in de praktijk komt. Zo hebben wij een aantal maatregelen genomen die we u hier verder zullen toelichten.
Telefonische bereikbaarheid
Ook onze medewerkers werken zo veel mogelijk vanuit hun huis. We hebben dan ook gezorgd voor een beveiligd systeem waarmee ze thuis kunnen werken. Ook zal de telefoon altijd doorgeschakeld zijn naar één van onze medewerker. Aangezien u dan niet via onze telefooncentrale in de wachtrij gezet kan worden zal er, als de lijn bezet is, direct overgeschakeld worden naar onze voicemail. Wij vragen u deze in te spreken! Elke dag worden deze voicemails afgeluisterd en indien gewenst bellen wij u terug.
Bezoek aan de praktijk
Indien u op consult komt bij ons in de praktijk dan nemen wij uiteraard de nodige voorzorgsmaatregelen. Wij vragen u dan ook om de volgende punten goed door te lezen.
-
- Wij vragen u om alleen op de afspraak te komen.
- Ook bij ons geld de mondkapjesplicht.
- Wij vragen u om voor binnenkomst uw handen te desinfecteren.
- Kom niet te vroeg zodat de tijd dat u in de praktijk bent zo kort mogelijk blijft.
- Onze podotherapeut beschermd zich door middel van een mondkapje, handschoenen en er zal een scherm van plexiglas tussen u en de podotherapeut staan.
- Houd afstand van de assistente die achter de balie zit.
- Heeft u zelf klachten zoals verkoudheid, hoesten, griep of koorts? Zeg dan de afspraak af.
- De praktijk en behandelruimte worden na elk bezoek gereinigd en gedesinfecteerd.
Wij vragen u om alleen naar onze praktijk te komen wanneer u een afspraak heeft. Indien u een vraag heeft of een afspraak wil maken kan dit telefonisch of per e-mail naar info@podocentrum-nederland.nl.
Zolen bestellen
Wij snappen dat u ook in deze tijd toe kan zijn aan een nieuw paar zolen. Ook dit willen wij op een verantwoorde manier voor u kunnen doen. Als u een paar zolen wil bestellen bel dan gerust of spreek onze voicemail in. Wij zullen dan contact met u leggen om even door te spreken of er nieuwe klachten zijn gekomen die nu verholpen moeten worden. Is dat niet het geval dan zullen wij het paar zolen die u voor het laatst bij ons heeft gekregen opnieuw voor u gaan maken. Een consult zal dan in dit geval achteraf plaats vinden indien dit gewenst is. Eventuele aanpassingen, die tijdens dit consult toch nodig blijken, zullen dan zonder kosten worden gedaan. Mocht u wel een nieuwe klacht hebben dan zullen wij een consult inplannen waarin de podotherapeut opnieuw metingen zal verrichten en een nieuw zolenplan zal maken. Wij zullen de zolen zonder extra kosten naar u opsturen voorzien van een duidelijke uitleg en beschrijving om de zolen passend te maken in uw schoen.
Wij van Podocentrum Nederland wensen iedereen alle gezondheid en kracht toe om deze periode door te kunnen komen!